Social Media

Wees daar, waar je doelgroep is

Nummer één fout rondom social media is dat ondernemingen zich op sociale platformen begeven ‘omdat iedereen dat doet’. Als je onze ground rules gelezen hebt weet je echter dat je een platform alleen maar in moet zetten als dit toegevoegde waarde heeft. Welke platformen dat zijn, is voor iedereen anders. Welke platformen zijn voor jouw onderneming interessant, en welke juist niet? En hoe ga je precies te werk? Wij helpen je graag!

LINKEDIN

Als het gaat om beroepsmatig gebruik van een netwerk op social media staat LinkedIn al jaren op nummer één. Of je het kanaal nu wilt inzetten om contacten te leggen of onderhouden, om interactie rond branchespecifieke onderwerpen te starten of om bepaalde content zichtbaar te maken, LinkedIn draagt bij aan het verbeteren van je online relaties.

TWITTER

Kort, maar krachtig. Met de juiste strategie kun je op Twitter je volgers betrokken houden. Trouwe volgers kunnen je helpen je bereik te vergroten en meer omzet te genereren. Ruimte voor humor en volop interactie met een persoonlijk tintje.

Quodari

Onderdeel van een nieuwe categorie sociale media waarbij privacy voorop staat. ja dat kan:-)
Lees verder-->>

 

Wil je meer weten? Neem contact met ons op!