Hoezo AX?

Kijk naar rechts en zie daar tien categorieën waar blog posts straks iets over zullen melden. Alleen deze eerste keer zijn deze thema’s niet meer dan een verwijzing naar de toekomst. Een puntenlijstje van kennis en aandacht waar wij met het AX-team en onze klanten dagelijks mee bezig zijn. Online-marketing dus.

Een eerste blog en een nieuwe website? Zijn de mensen van AX zijn dan nieuwkomers? Absoluut niet. En onze klanten zijn dat ook niet. In de afgelopen jaren hebben wij met een achtergrond van internet-techniek en online communicatie-ervaring in ons netwerk een portfolio in online marketing opgebouwd. Het moment is nu gekomen om deze kennis en dienstverlening zelfstandig op de wereld te zetten. Het merk AX is vandaag nieuw! Alleen vandaag nog.

Dit blog vinden we niet de plek om over de ambities van AX te berichten. Dat komt op de website ruim aan bod. Het gaat hier over ontwikkelingen, over bereikte resultaten en over het vakgebied zelf. Alleen deze eerste post gaat over de gekozen namen. Het juiste moment om nu, bij de start iets over die namen zeggen.

Allereerst de titel van dit blog ‘Met Serious business en botte bijl’. Daar zie je twee kanten van de zaak.Online marketing is inderdaad serious business. Het is niet een kwestie van clicks genereren, het gaat uiteindelijk om conversie, om resultaten. Niet die van ons, maar van onze klanten. Serious business dus. Maar die botte bijl dat is iets anders. Dat is iets waar een blog ruimte aan kan geven. Niet alleen met informatie, maar ook met mening. Het liefst onderbouwd, gericht op ontwikkeling, op koers en resultaat. Maar als het moet, desnoods ook gewoon recht voor z’n raap. Is AX niet hét kruiswoordpuzzelwoord voor bijl?

Ja, AX vonden we mooi voor het bedrijf. Het is kort en krachtig. Heeft handige tekstverlengstukken, zoals AXie en mAXimale reAXie. En zulke verlengstukken blijken er ook voor plaatjes en beeld te zijn. Want zoals bijvoorbeeld het AX-logo laat zien, komen met enkele juist geplaatste lijnen de letters AX direct en duidelijk in beeld. AX blijkt ineens overal om je heen te zijn. En je kunt er van alles voor gebruiken, als je het maar wilt zien. Als je het maar kúnt zien. Het perfecte symbool voor online marketing.

Precies, zo werkt online marketing in de praktijk ook! Je moet enkele juist geplaatste lijnen uitzetten, om een reactie te kunnen krijgen. Bezoek naar je website komt niet vanzelf. Om dat bezoek aan te jagen komt het lijstje hiernaast aan bod. Het aanbod aan onze klanten om daar op volgend, een maximale reactie van hún potentiele klanten mogelijk te maken. De middelen die we voor onze klanten inzetten tot een solide constructie om het website te ondersteunen.

AX is geen afkorting, AX is geen deo, AX-onlinemarketing.nl is dé dienstverlener van online marketing in de praktijk!

“Het AX-onlinemarketing blog is geopend!”